FAQ

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?


Een bestelling plaatsen is eenvoudig. Waar u een product ook ziet, u kunt het kopen: selecteer eenvoudig uw maat en klik op 'Toevoegen aan winkelwagen'. Het door u gekozen artikel verschijnt rechtsboven in uw winkelwagen. Terwijl u doorgaat met winkelen of surfen op de site, kunt u op elk gewenst moment op het winkelwagentje klikken om de inhoud ervan te bekijken.

Wanneer u klaar bent om uw bestelling te plaatsen, selecteert u 'Doorgaan naar afrekenen' in de winkelwagen en volgt u de eenvoudige aanwijzingen om ons afrekenproces in één stap te voltooien.

Als u problemen ondervindt, kunt u contact opnemen met de klantenservice via Info@mode-magneet.nl 


MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?


Je kunt Mode-Magneet winkelen zonder een account aan te maken. Registreer u echter bij ons en u profiteert van de volgende voordelen:


• Volg uw bestellingen en bekijk eerdere aankopen
• Vraag rechtstreeks vanuit uw account een retour of omruiling aan
• Voeg uitverkochte artikelen en producten die u leuk vindt toe aan uw verlanglijst
• Bewaar uw adres- en kaartgegevens, zodat u de volgende keer nog sneller kunt winkelen


WORDEN MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS PRIVÉ BEHOUDEN?


U kunt er zeker van zijn dat we gegevensbescherming serieus nemen en dat uw informatie alleen met derden wordt gedeeld als zij zich houden aan de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Voor meer informatie kunt u ons Privacybeleid volledig lezen.


HOE VIND IK EEN SPECIFIEK ITEM?


Als u precies weet wat u zoekt, kunt u in onze online winkel zoeken op productcategorie onder het menu Shop, op ontwerper onder het menu Designers. Nadat u de gewenste categorie of ontwerper heeft geselecteerd, kunt u de vermeldingen verder filteren met behulp van de opties aan de linkerkant van de pagina. Op de hele site bevindt zich ook een zoekfunctie in de rechterbovenhoek, waarmee u naar producten kunt zoeken met behulp van trefwoorden of de productcode, als u deze kent.


HOE WEET IK OF EEN ARTIKEL OP VOORRAAD IS?


De meeste getoonde artikelen zijn op voorraad. Wanneer u op een product klikt, ziet u direct de beschikbaarheid ervan. Alleen de beschikbare maat wordt weergegeven. Houd er rekening mee dat zelfs als een product in uw winkelmandje zit, het niet gereserveerd is en beschikbaar zal zijn voor andere klanten terwijl u aan het browsen bent.


WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEERT MODE MAGNEET?


Wij accepteren IDEAL, KLARNA, IN3, AfterPay, American Express, Visa, MasterCard, Apple Pay en G Pay. Als u via PayPal betaalt, kunt u met een groot aantal andere kaarten betalen, waaronder Discover, JCB, Diner's Club en EnRout. 

IS HET VEILIG OM MIJN CREDITCARD ONLINE TE GEBRUIKEN BIJ MODE MAGNEET?


Ja, Mode Magneet is 100% veilig. Voor uw veiligheid ondergaan alle bestellingen een streng fraudecontroleproces.


HOE WEET IK OF U MIJN BESTELLING HEBT ONTVANGEN?


Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw bestelling is ontvangen. Dit betekent niet dat wij uw bestelling hebben bevestigd. Pas nadat uw creditcardgegevens zijn goedgekeurd, het afleveradres is geverifieerd en de artikelen zijn gevonden, wordt uw bestelling geaccepteerd en worden de artikelen verzonden.

Op dit punt ontvangt u een tweede e-mail van ons waarin uw bestelling wordt bevestigd. Mocht een van de door u bestelde artikelen niet beschikbaar zijn in ons magazijn, dan wordt u snel op de hoogte gebracht van de artikelen die niet op voorraad zijn en wordt uw betaling voor deze artikelen teruggestort via de door u gebruikte betaalmethode.


WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?


De meeste bestellingen worden geleverd via de belangrijkste wereldwijde verzendpartners, waaronder DHL, FedEx, UPS, USPS en PostNlL. Het specifieke koeriersbedrijf dat wordt gebruikt, kan variëren, afhankelijk van uw locatie. De werkelijke levertijd is afhankelijk van de externe leveranciers en hun koeriersaccounts. In de meeste gevallen ontvangt u ons artikel echter binnen 3 werkdagen.

Voor meer details kunt u onze pagina Verzenden en Bezorgen raadplegen.


KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?


Ja. Wanneer wij uw bestelling verzenden voor bezorging, ontvangt u per e-mail een uniek trackingnummer. Zodra u dit trackingnummer heeft ontvangen, kunt u de huidige status van uw zending controleren.

Als alternatief kunt u ons een e-mail sturen op Info@mode-magneet.nl, dan zullen wij de bestelling namens u volgen.


KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN?


Als u het ene artikel wilt ruilen voor een ander, dient u eerst het originele artikel te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. U krijgt het originele artikel terugbetaald in overeenstemming met ons gebruikelijke retourbeleid. U kunt er ook voor kiezen om uw terugbetaling als tegoed te ontvangen, zodat u snel en naadloos een vervangend artikel kunt aanschaffen.


HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?


U heeft maximaal 30 dagen de tijd om een ​​artikel te retourneren, maar u moet binnen 14 dagen uw retournummer aanvragen. Voor volledige details over het retourproces, zie onze Retourpagina.


MOET IK INVOERRECHTEN EN INVOERKOSTEN BETALEN?


Op alle internationale pakketten kunnen invoerrechten en belastingen van toepassing zijn en deze vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant. De limieten voor belastingvrije pakketten worden vastgesteld door uw lokale douaneautoriteiten. Kijk op uw lokale douanewebsite voor meer informatie.


IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN - WAT MOET IK DOEN?


Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, volgt u de 'WACHTWOORDVERGETEN'-instructies op de AANMELDING-pagina. Let op: om veiligheidsredenen kunnen wij uw oude wachtwoord niet per e-mail verzenden.